Daar issie dan weer even - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu Daar issie dan weer even - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu

Daar issie dan weer even

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

27 Mei 2007 | Frankrijk, Belvès

Sorry dat het zo lang heeft ,oeten duren, maar ik ben letterlijk van hot naar her gesleept om tenten op te zetten, mobiles schoon te maken en nog meer van dat monteer werk.
Ben sind gisteren eindelijk op mijn eigen plekkie :)
Het is nog vrij rustig momenteel wat goed uitkomt omdat er ook hier nog veel gedaan moet worden.
De nu nog eigenaaar van deze camping is een gezin (denk ik) van moeder vader 2 zoons en een dochter. Zij hebben de camping verkocht en dit is hun laatste seizoen hier. Heel aardige mensen :)
Onze leerarea is nog niet klaar dat we erin kunnen trekken en dus slapen we nog in een mobile, mij hoor je niet klagen btw )
Wat nog meer....
Het weer is bagger, regen regen regen, met afentoe een spatje zon.. maar het gaat binnenkort opklaren alst goed is :)
m`n Frans gaat vrijwel niet voorruit omdat er voornamelijk engelse en nederlandse mensen via Canvas op vakantie gaan..
tijd is op... moet weer stoppen.. zal proberen mooi verhaaltje te maken voor van de week..

toeidels en groetjes uit Belvès

  • 27 Mei 2007 - 21:08

    Renée:

    Hij leeft nog!! Fijn om te horen dat je het naar je zin heb daar. Hier is het weer ook bagger, trouwens.. was gister ff bang dat mijn raam eruit zou blazen.
    Have fun daar!!
    Groetjes, Renée

  • 27 Mei 2007 - 21:24

    Renée:

    Hij leeft nog!! Fijn om te horen dat je het naar je zin heb daar. Hier is het weer ook bagger, trouwens.. was gister ff bang dat mijn raam eruit zou blazen.
    Have fun daar!!
    Groetjes, Renée

  • 27 Mei 2007 - 23:53

    Alain:

    Jij praat ook helemaal geen frans man! :P

    nouja, hier is het ook druk, ben ook bezig om alles goed te krijgen, sowel kamer als ook school.

    ik heb nu ook nieuwe problemen, onder ander met wie ik nu altijd de bios opzoek, tenslotte was jij bios-maat voor dat soort gevallen.

    zet em op daarzo

  • 28 Mei 2007 - 12:12

    Marijke:

    Juh berichtjes zijn fijn...!

    Frans is niet moeilijk, heb je zo onder de knie, zodra je fransen zover hebt dat ze minder snel praten.

    Laat snel weer wat van je horen. Ik ben benieuwd.

    Kusj knuffel MAXy

  • 29 Mei 2007 - 14:56

    Dorian:

    wow... een teken van leven... ;)
    fijn dat je het naar je zin hebt! ik hoop dat het weer daar snel beter word, alhoewel het hier ook bagger is :p

    hier is alles nog hetzelfde.. niet beter dus. ik kan niet naar PJ en das reden genoeg om mezelf van een berg te flikkeren... maar dat vinden me ouders niet leuk (A)

    veel plezier nog en een dikke knuffel!
    x Dor

  • 30 Mei 2007 - 17:47

    Femke:

    Hey Hans,

    ik zie dat jij je wel vermaakt! :)
    Nog veel plezier daar he!

    Groetjes, Femke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Belvès

Hans

Nieuwe uitdaging! Italië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 11442

Voorgaande reizen:

28 Maart 2018 - 07 Oktober 2018

Frankrijk 2018

16 April 2017 - 31 Oktober 2017

Italië

12 Mei 2007 - 05 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: