New one - Reisverslag uit Groléjac, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu New one - Reisverslag uit Groléjac, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu

New one

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

13 Augustus 2007 | Frankrijk, Groléjac

{\rtf1\ansi\ansicpg1252\deff0\deflang2057{\fonttbl{\f0\fswiss\fcharset0 Arial;}}
{\*\generator Msftedit 5.41.15.1507;}\viewkind4\uc1\pard\f0\fs20 Hier is hij weer, met een mooi verhaaltje... naja... misschien dan *-)\par
Momenteel zit ik op receptie of in... beetje van beide, 8 aankomsten vandaag, 2 zijn er al binnen.\par
Helaas voor de een van hen is de tent waar ze in zitten van oude makelaarij en toont wat gebreken, niets wat wij er aan kunnen doen dan wat tape of veiligheidsspelden geven.\par
Maar goed.\par
Een dienst van 3 tot 6 vandaag. Wachten en smachten tot ik het zwembad ik kan duiken...\par
Vanmorgen om half elf (wegens morning reception) begonnen met schoonmaken, om 3 uur kwamen de eerste gasten kijken waar ik was. Toevallig was ik net de laatse hand aan het leggen aan hun tent maar dat wil dus zeggen dat ik zown 2 en een half uur bezig ben geweest met een enkele tent...\par
Erg prettig.. not...\par
\par
Anders dan dat, gaat het wel goed. Hebben het voornemen genomen ( ^^ ) om volgende week een dagje uit te regelen, naar een Chatoo'tje, adventure parkje en dan lekker eten op de Belves site, gelijk daar ff bezoekje doen.\par
Zal me goed doen... gezien ik tot nu toe alleen nog ben wezen kanoen... een keer... maar goed... we zullen het niet tegen ze gebruiken... ik heb me verder vrij aardig vermaakt. Lang leven bamboe en scheerlijnen ;)\par
We hebben een hangmat, een poort, een pergola-achtig ding, en ik ga een bar maken voor de customer party volgende week :)\par
Het badminton veld heb ik afgebroken, was niet te doen, te weinig ruimte en te veel troep op de vloer. Helaas pindakaas.\par
Als ik dit nog eens zou doen, en kans bestaat opzich nog best wel, en ik kan hier terug komen, wat een voorwaarde is, dan maak ik een hottub :P\par
Moet niet al te moelijk zijn leek me zo, alleen het verwarmen is een uitdaging *-)\par
Als ik hier eerder was geweest hadden we er nu een gehad ;)\par
\par
Het leven hier is vrij eentoning eigenlijk, 's morgens schoonmaken, 's middags receptie of niks, een keer in de zoveel dagen nachtdienst, en verder jezelf een beetje bezighouden. Afwassen en koken en leeftenten schoonhouden vallen hier ook onder. Je zou er bijna door gaan drinken. Bijna...\par
\par
Gisteren een Nederlands gezin heel gelukkig gemaakt. Waren opzoek naar een standplaats. In eerste instantie doorverwezen naar de camping zelf, gezien wij alleen tenten en mobile's hebben. Camping heeft pas op woensdag plaats, dus kwamen ze terug om te vragen of wij niet iets hadden. Al was het maar voor een nachtje zodat ze even konden rusten en dan vandaag verder konden kijken.\par
Nu was het toevallig dat er een mobile leeg stond tot aanstaande zaterdag van een ander Nederlands gezin dat vervroegd was vertrokken omdat.. iets met de plek en de zon ofzo.. met als gevolg dat er op papier staat dat er iemand in zit, maar in praktijk wij een wc en does in de buurt hebben.\par
Een kort overleg met Emma (superviser) bracht het voorstel van 25 euro per nacht voor (zwart natuulijk) wat het gezin met veel plezier accepteerde. De kans bestaat dat ze tot zaterdag blijven. Wat voor ons betekent dat we mooi even 125 euro verdienen. Wat goed uit komt, gezien we een gezellig afscheid/seizoens afsluit - feestje willen gaan houden.\par
\par
Nog maar een maandje en dan ben ik weer terug int land... sorry ;)\par
Ben al beetje aant koekeloeren naar evenentuele woonruimte, zelfstandig dit keer. Delen is leuk maar hebt wel gehad zo onderhand. Jammer dat ut allemaal zo kostbaar is..\par
Maar ik vind wel iets moois, tis maar voor een jaartje waarschijnlijk.\par
Als iemand nog iets weet in de omgeving Zwolle... laat ff weten aub :)\par
\par
Dat was ut wel weer een beetje..\par
kwart over 4 hier nu weer... nog maar 1.45 tot zwembad tijd ^^\par
\par
Gegroet zijt u allen en tot laters,\par
Hans.\par
}

  • 13 Augustus 2007 - 19:53

    Roosje:

    Je mag wel bij ons logeren hoor ;-)

    x

  • 13 Augustus 2007 - 21:49

    Renée:

    Hier is ook een kamer vrij, maar ja, beetje ver van Zwolle.
    Fijn dat je het naar je zin hebt!
    Gegroet, Renée

  • 15 Augustus 2007 - 17:39

    Romy:

    je mag ook bij mij hans ;)

  • 31 Augustus 2007 - 22:25

    Anne-Liese:

    Hey,

    Waar je ook terecht komt, ik ben blij dat je binnenkort weer in het land bent :)

    Liefs
    Anne-Liese

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Groléjac

Hans

Nieuwe uitdaging! Italië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 11441

Voorgaande reizen:

28 Maart 2018 - 07 Oktober 2018

Frankrijk 2018

16 April 2017 - 31 Oktober 2017

Italië

12 Mei 2007 - 05 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: