donderdag 28e - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu donderdag 28e - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu

donderdag 28e

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

28 Juni 2007 | Frankrijk, Belvès

Zo, een nieuwe toevoeging, naar veler aanvraag en aandrang.

Het weer is nog steeds onvoorspelbaar, met echte mega buien gevolgt door strak blauwe luchten en hoge temp.
De camping is nog vrij rustig, al hebben we zaterdag 13 aankomsten -_-'
Het hoogseizoen is dan officieel begonnen.
Ik ben er wel blij mee, begin me te vervelen. Er zijn dan nu wel paar wat oudere tieners op de site, scheelt wel beetje, maar tis nog steeds te veel het zelfde en te weinig wisselende gezichten. Van mij mag het poepie druk zijn.

Er was een dame van het hoofdkantoo hier voor een paar dagen, kwam de sites in de area bekijken en controleren.
Van haar hebben we geleert dat er nu al, zown 200 couriers zijn vertrokken of niet zijn komen opdagen, het hele Canvas systeem zown 3 weken achterloopt op schema. Goed nieuws dus :/
Maar goed... ik heb het idee in mijn hoofd om aan te bieden om verplaatst te worden naar een plek waar ik meer nut heb. Ik merk gewoon dat ik hier te clash met m'n super. Hij is in mijn ogen niet profesioneel genoeg, ervaren of gedreven genoeg. Wat regelmatig tot frustratie leid bij de rest van ons. Zonde van de energie vind ik zelf. En als je dan hoort dat er site zijn waar 3 net 18 jarig tutjes rondlopen zonder super of senior e.d dan denk ik, ik ben een capable persoon, heb geen bezwaar met beetje hard werken enzo... dus zet mij daar dan neer voor een week of twee om te helpen ofzo. Maar die beslissing ligt niet bij mij, ligt aan de Area Manager.

Verder hebben we tot nu toe 6 lekkende afwasmachiens gehad, 3 stroomstoring (alsin week zonder stroom), 4 kapotte koelkasten, 2 verstopte rioleringen, 2 mobiles zonder inboedel, 3 kapotte airco's, fietsen die letterlijk uit elkaar vallen, een verzopen stofzuiger, lekkende tenten, muizen, egels, vossen en een mieren plaag, geen water in bij de leeftenten, een gebrek aan papieren voor de receptie, en veel zurende klanten over waar ze staan.
80% hiervan heb ik moeten oplossen... gelukkig zijn de campsite mensen erg aardig en behulpzaam :)

Met een beetje geluk ga ik zonderdag kano'en ^^
volgende week miss paardrijden en week daarna paintballen :D!
maakt een hoop goed.
En het feit dat de site en fantasties restaurant heeft, iets duurder dan gemiddelde camping, maar zeker waard, maakt dat ik toch wel naar me zin heb :)

Ik hoop dat het weer daar ook te genieten is. En zo niet, jammer dan :P

Hans

  • 29 Juni 2007 - 10:16

    Alain:

    Dude, awesome!

    na, ik heb mijn diploma nu ook op zak, en trek nu de grote boze wereld in om avontuuren als alain de vormgever te beleven.

  • 29 Juni 2007 - 12:01

    Renée:

    Hey Hans,
    leuk, weer eens een update. Jammer dat het zo slecht geregeld is daar, en ik hoop dat overplaatsen of iets dergelijks gaat lukken!
    Veel plezier nog verder en tot spreeks!!
    Groetjes, Renée

  • 29 Juni 2007 - 14:59

    Lotte:

    he Hansie, leuk om weer eens van/over je te lezen. Jammer van het weer en de incapabele super. Weer hier is ook niet echt denderend. Pas op voor vervelende nare en pijnlijke blauwe plekken van het paintballen!! Moet je allemaal weer verantwoorden als je terug bent( ze blijven echt heel lang zichtbaar!)Zijn je schoenen al aangekomen? Ben je al een beetje aangekomen door het lekkere eten? Hoef je dan niet zelf meer te koken? Is het nog gelukt met die kip florentine?

  • 29 Juni 2007 - 18:32

    Roosje:

    Paardrijden???????

  • 02 Juli 2007 - 20:24

    Casper:

    Leuk Hans, die verslagen over je (v)ervaringen. Blijf schrijven, ik zit regelmatig te grinnikken, wat die taal/typefoutjes wel weer goedmaakt...
    Tot wanneer zit je ongeveer daar? Ongeveer 20 Augustus ben ik voor m'n werk in de regio, dus wil ik wel langskomen voor een bekertje koffie of zo.
    Is dat trouwens te combineren: paardrijden en paintballen... dan kan je tegenstander zich niet zo goed verstoppen/verschuilen (omgekeerd ook, btw)
    Veel plezier daar.
    Zet eens een paar foto's neer.

  • 07 Juli 2007 - 18:18

    Romy:

    hehe grappig verhaal :)
    mis je!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Belvès

Hans

Nieuwe uitdaging! Italië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 11437

Voorgaande reizen:

28 Maart 2018 - 07 Oktober 2018

Frankrijk 2018

16 April 2017 - 31 Oktober 2017

Italië

12 Mei 2007 - 05 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: