Thuisug - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hans Linden - WaarBenJij.nu Thuisug - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hans Linden - WaarBenJij.nu

Thuisug

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

09 September 2007 | Nederland, Arnhem

Naja.. daar zijn we weer dan... thuisactig
gezien het niet mijn huis maar dat van mijn ouders is.
Heb woensdag een bezichtiging voor een kamer in Zwolle, zullen zien of het wat is :)
Het was maar een 11 uur oto reisje dus viel best mee :)
Ik kan iedereen aanraden om dit eens te doen, een seisoen met een brdrijf als Canvas te draaien, naast de mogelijkheid van in het buitenland te maak je een hoop nieuwe canotacten en vrienden. Een lijst met ervaringen die je voor alnge tijd bij je zult houden.
Al met al, een aanrader voor een ieder die eens iets anders wil doen :)
Maar... vergis je niet in het werk, het is zwaar en veeleisent. Als je het goed doe, heb je je beloning in de geslaagdheid van de vakantie van de klant (plus de evenutele beloning in vorm van eten, wijn of uitstapjes) en het idee dat jij daar deel van was. Maak je er een potje van... dan is de kans zeer aanwezig dat je naar huis wordt gestuurt, met het gevoel dat je jezelf tekort hebt gedaan (lijkt mij dan.)

Dus voor een ieder die het zich wil beleven, ga ervoor en beleef het.

Tot zover

Kus Maxy

• 10 September 2007 - 11:49

Roosje:

Hej broerie

Ookal vind jij het waarschijnlijk jammer weer thuis te zijn, vind ik het wel heel fijn je weer te zien. Dus: welkom thuis

dikke kus
    je zus

ps. wanneer kom je de thee halen?