hoezo kater? - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu hoezo kater? - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu

hoezo kater?

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

12 Juni 2007 | Frankrijk, Belvès

Naja.. niet echt... ben gewoon beeeetje te veel bezig geweest zonder genoeg rust en te veel wodka ^^

het begon zaterdag, Ro (site super) had de dag vrij, er waren 4 aankomsten en er waren twee familie's die van plek wilde wisselen. Dit alles met 30 graden om m'n hoofd en weinig slaap.
Zondag zijn we naar een poging tot bbq geweest op een andere site, helaas een tikkie verregend. Ik schat op een kleine 4 cm in een half uur tijd :P. maar het was wel gezellig, later, na wat drink spelletjes begonnen twee mensen wat toeren uit te halen waarbij er eentje onderuit ging, schouder uit de kom... auw... maar het was glad en hobbelig.. dus echt verassend was het niet. Heeft nog minsten een uur geduurd voor een ruzie die al blijkbaar weken in de lucht hing genoeg gedaalt was om het slachtoffer naar de EHBO af te voeren. Tijd, een uur of 2 dacht ik... toen we eindelijk rond half 4 weer terug op de site waren (ik, Ro en slachtoffer) was de ruzie gelukkig niet geescaleerd in een vechtpartij en lag iedereen, zij het wat opgevouwen te slapen. Om half negen stond de Area mannager op de stoep, naja, modder, om ons mee te nemen voor een boodschappen kans. Hij zou na een uurjte weer terug komen om ons terug naar eigen site te brengen. Na ongeveer 2 uur kwam hij terug met de boodschap dat een van de 2 ruziemakers genoeg had gehad en naar huis is gegaan, tot onzer alle verbazing. De rest van de dag was veel schoonmaken, mensen verhuizen, rotzooi opruimen van de storm en zweten in de zon -_-'
Na een avond wandeling met onze Wild & Active Courier en een paar van de gasten belande wij in de bar waar een gezellige sfeer hing. Rond een uur of 2 had ik het vermoedde dat ik maar eens moest gaan. Om 3 uur was de boel lekker aan het ronddraaien voor mij ogen en om half 4 had ik de eigenaar verslagen met vodka shots ^^ (dank u danku, geen handtekeningen) Ik was best onder de indruk van mijzelf, gezien mijn achohol verleden (niet bestaand). Vanmorgen werd mij trouwens verteld dat hij aan het water zat :P.. sneaky bugger... maar toch...
Ik heb m'n bed gevonden en viel vrijwel gelijk in slaap. Vanmorgen werd ik wakker.. keek om me heen, en heb de emmer beetje bijgevuld. Om gespoeld, ff buiten gezeten, geprobeerd wat te eten enzo... ging wel aardig, al is dat er ook alweer uit :P
Momenteel ben ik moed aan het verzamelen om een bezoek ronde te doen naar een aantal gasten die morgen vertrekken. En om uberhaubt op te staan *-)
De combinatie van weinig slaap, veel werk in de zon en veel vokda en rose (sorry.. ze hadden niks anders) heeft mij geleerd dat ik een eind kan komen, maar dat ik voorlopig even aan het water en de limonade ga ^^
en kijken of ik de rest van de week in me bed kan blijven liggen...




ojah... morgen me hoofdhaar weer inkorten :)



have fun daar *swaai*
Hans

  • 12 Juni 2007 - 18:44

    Roosje:

    Haha Hans dronken, dat had ik wel mee willen maken.
    Zo te horen heb je het stiekem verschrikkelijk naar zin

    x roosje

  • 12 Juni 2007 - 20:25

    Anne-Liese:

    Haha, ik sluit me helemaal bij Roosje aan. Maar in letland ook wel wat vodka ervaring opgedaan toch?

    Ik zou zeggen neem nog een slokje (ijs)thee en you're good to go :P

    succes!

    And keep having fun!

    liefs anne-liese

  • 13 Juni 2007 - 08:51

    MAXy:

    pfffffffffff auw

  • 13 Juni 2007 - 18:33

    Renée:

    Nou nou.. :O Komt Hans helemaal los daar in Frankrijk??:P
    Veel liefs, Renée

  • 15 Juni 2007 - 10:32

    Mirkster:

    ... dronken van vodka en rose? jij? ;)
    zo te horen is er genoeg te doen daar :P

    *knufj*

  • 17 Juni 2007 - 18:53

    Sil:

    Heey Hansje!

    zuiperd :D moet ook nogwel gewerkt worden he :P
    Maar het klinkt iig alsof je de tijd van je leven hebt :)

    xxx
    Sil

  • 18 Juni 2007 - 12:25

    Ann:

    ik leef met je mee :S

  • 20 Juni 2007 - 14:29

    Lotte:

    eigenlijk erg dat het zo lang duurde tot iemand mij op deze site te zien wees, en dat mijn kinderen van die alcoholliefhebbers blijken te zijn vind ik nog veel erger.......... vraag maar eens aan anne-liese naar haar ervaringen.....
    hopelijk heb je het verder wel naar je zin, druk baasje, lekker wertje, misschien zelfs wel een beetje een kleurtje op dat magere lijf van je?
    komt er in je stageverslag wel wat meer tekst te staan dan hier?
    wie weet tot gauw ziens!
    zoen van je moeder!!

    ps: hoe kort is je haar deze keer? en pas je op in de zon, een zonnesteek is zo opgelopen. en dan ben je wel wat langer ziek.

  • 25 Juni 2007 - 09:44

    Ronald:

    Hahaha!!!

    Blijken de van der Lindetjes gewoon alcoholisten te zijn! Hans K.O. van vodka, en Lies van Tequilla...

    Krijgen we nog foto's te zien?

    Avoir le funn pour que les jours viennent. Ne pas boire le te beaucoup, autrement vous manquerez la vue de beautifull du paysage et de la femme!

    greetz Ronald poot van Tom en Saar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Belvès

Hans

Nieuwe uitdaging! Italië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 11444

Voorgaande reizen:

28 Maart 2018 - 07 Oktober 2018

Frankrijk 2018

16 April 2017 - 31 Oktober 2017

Italië

12 Mei 2007 - 05 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: