Bijna weg dus - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Hans Linden - WaarBenJij.nu Bijna weg dus - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Hans Linden - WaarBenJij.nu

Bijna weg dus

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

10 Mei 2007 | Nederland, Zwolle

Beste luitjes, ik ben d'r vandoor.. naja.. bijna dan...
Zaterdagmorgen vertek ik in de richting van Parijs waar we een laaste uitleg krijgen en daarna ga ik verder naar mijn uiteindelijke bestemming, Belves. Een klein schilderachtig plaatsje in Dordogne, Frankrijk.
Het doel van deze reis is het doen van een 4 maanden lange stage op een camping. Niet helemaal in overeenstemming met school maar dat is een probleem waar ik me niet langer druk over wil maken :)
De camping waar ik heen ga, heet Le Haute de Ratebout (geweldige naam nie ^^) ( http://www.hauts-ratebout.fr/ne/index.htm )
Ik sta daar namens de organisatie Canvas, in hun receptie tent. Daarnaast heb ik wat bezoek taken en wat schoonmaak werk. Ik ben verteld dat het een kleine campings is (200 plaatsen in totaal) dus het zal allemaal wel mee vallen :)

Ik heb besloten dit, uhm.. logboek? aan te maken en (proberen) bij te houden naar aanleiding van een bekende die het zelfde had gedaan.

Tot zover deze ingave... ik zal proberen met enig regelmaat iedereen op de hoogte te houden.

Toeidels

  • 11 Mei 2007 - 06:33

    Anoya:

    Klinkt vet hoor!

    Ik ben benieuwd naar je verhalen! :)

    Veel succes en plezier!

  • 11 Mei 2007 - 10:03

    Joyce:

    Veel plezier kerowl !!!
    * boing boing boing *

    * spring spring sping *

    * zwaait hiesterisch *
    XD

  • 11 Mei 2007 - 10:24

    Renée:

    Snik.. snik.. Hans gaat weg..
    Heel veel plezier!! en regelmatig updaten!!

  • 11 Mei 2007 - 13:50

    Mirkster:

    Dadaaaaag!

    Veel plezier en succes en alles enzo :P

    /zwaaien

  • 11 Mei 2007 - 14:06

    Flimster:

    *poke*

    zal je missen ;-)
    en teigetje goed bewaren

    liefs uit nmgn

  • 11 Mei 2007 - 18:40

    Lizzie:

    Hey,

    Veel succes met de (soms een beetje heel erg chauvinistische) Fransen. ;)

    Volgens mij ga je een super tijd tegemoet!

    Knuf, Kus.

  • 17 Mei 2007 - 10:18

    Roosje:

    Hej broerie,

    ben benieuwd hoe je het hebt daar in Frankrijk, laat effe wat van je horen

    kus,
    je zus

  • 19 Mei 2007 - 11:19

    Romy:

    ja kom es op met een berichtje hans :P
    mis je
    xxxx

  • 20 Mei 2007 - 19:38

    Romy:

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx JOEHOEW

  • 21 Mei 2007 - 05:21

    Sil:

    Heey Hans!

    Alles nog goed daarzo in Frankrijk??
    Ik mis je DA smilies wel hoor :P

    xxx
    Sil

  • 21 Mei 2007 - 05:21

    Sil:

    Heey Hans!

    Alles nog goed daarzo in Frankrijk??
    Ik mis je DA smilies wel hoor :P

    xxx
    Sil

  • 21 Mei 2007 - 19:45

    Roosje:

    Gelukkig, hij leeft nog ;-) , hij kan gewoon sms-jes ontvangen (kost wel wat extra)
    maarreeee doe is een berichtje hier

    xxx

  • 21 Mei 2007 - 21:07

    Romy:

    idd ik had ook al gehad roos :p erg handig. Woon je lekker Roos?
    xxx

  • 23 Mei 2007 - 12:02

    Anne-liese:

    eindelijk de site gevonden
    hoewel het niet zo moeilijke is maar toch
    doe eens nieuwe berichtjes
    en anders ook eens smsjes naar mij!!
    pff tsss

    have fun daar (K)

    liefs
    an

  • 23 Mei 2007 - 21:32

    Romy:

    Ik was net gebeld door Hans maar hij kan momenteel geen internet café vinden dus het kan even duren!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Hans

Nieuwe uitdaging! Italië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 11445

Voorgaande reizen:

28 Maart 2018 - 07 Oktober 2018

Frankrijk 2018

16 April 2017 - 31 Oktober 2017

Italië

12 Mei 2007 - 05 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: