poging 2 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu poging 2 - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu

poging 2

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

31 Mei 2007 | Frankrijk, Belvès

Oke, een laptop van een van de leden van de camping zelf. Voordelen, geen kosten, een qwerty toesenbord en geen irritante Franse waarschuwingen e.d. :P


Ik ben sinds de 12e mei onder weg geweest naar m'n site, Belves, le Hautes de Ratbouts (ofzo) een mooie site, afgelegen van de rest van de wereld, erg mooi en rustig, aardige (ex)eigenaren en veel ervaren gasten.
De camping is sinds dit seisoen verkocht aan een Frans concern met grote plannen. Ik denk persoonlijk dat dit gepaard zal gaan met een groot verlies van de vaste gasten. Maar dat is niet mijn zorg.

Begin bij het begin.
12e mei, ik was vroeg op, was op tijd bij de oppikplaats, samen met nog een 6 tal anderen. Een bericht kwam binnen dat de bus panne had en er een vertraging van anderhalf uur aanvast zat. Geen probleem opzich, maar niet een goed begin opzich.
Toen de bus uiteindelijk vertrok met ons aan boord (elf uur ipv 9) was de stemming wel goed, veel gezellig gebabbel en kennis maken
De weg naar plaatsje nabij Parijs (naam is mij ontschoten) verliep vlot, er was immers wat tijd in te halen.
Daar aangekomen was het een kwestie van spullen in een tent, snel ff wat omkledn indien gewenst en da naar de bar voor en kennismaking met de traingstaff en een uitleg van de bezigheden van de volgende dagen. Niet echt veel boeiends al zeg ik het zelf maar daar kwam ik achteraf pas achter.
De training bestond uit simpele stof waar ik (mischien *nog) weinig aan heb, en veel logiese dingen die iedere persoon wel kan bedenken.

Hierna een spannende busreis door Parijs, na 3 keer hetzelfde rondje hebben gereden en een auto tegen de bus hebben geparkeerd kwamen we dan toch nog, iet wat (2 uur) verlaat op het station aan vanwaar we (4 menschen) met de trein zouden doorgaan. De treinreis was saai. simpel. Beetje proberen te slapen, naar buiten kijken, babbelen met de andere 3.
In Royan aangekomen (kwart over 3 ipv van de geplande kwart voor 12) werden we opgehaalt door onze Area Manager, Sean, een man die te veel woorden wil gebruiken maar wel eindeloos populair is bij z'n mensen :)
Met hem eerst en later met nog anderen en daarna weer hijzelf heb ik in totaal op 1 na alle sites van Canvas in de Dordoge en directe omgeving gezien.
Ze hadden besloten dak ik wel wat monteer werk aankon en ben dus van hot naar her gestuurd. Leuk om wat andere plaatsen te zien :)
Sinds paar dagen eindelijk op mijn eigen plek. Aangekomen om 3 uur 's nachts en gelijk de volgende dag aan de slag. De site was al sinds de 12e mei open en er was al een boel schoongemaakt en wat gasten aangekomen en vertrokken. Wat mij dus weer een boel werk heeft gescheelt. Er zijn nog wel paar dingen die ik heb moeten en doen en nog moet doen. Qua schoonmaak werk dan. Met een beetje geluk mag ik straks op zown gemotoriseerde grasmaaier rondmaaien :P
We zitten momenteel nog in een paar van de Mobile's, er is nog een stroom en water bij onze *life area*. Ik vind ut niet erg, doe mij maar een mobile over een tent anyday. wc bij de hand, does om de hoek, goed bed... heerlijk... maar goed... ik zal het straks ook wel overleven neem ik aan :)
Als ons team straks compleet is zijn we met 5 mensen, Ro d site superviser, Hans (ik) als Campsite Courier, Steve de Wild & Active Courier en dan komen er straks nog 2 dames, een heet Rachel, zij is ook Campsite courier en er komt er nog een, maar we weten nog geen naam. Alleen dat ook zij een campsite courier zal zijn. Wij zullen al het schoonmaken en klanten onvangen e.d voor onze rekeningen nemen waar Steve zal zorgen voor dingen als Paintball, paardrijden, natuur tochjes e.d.
Verder kan ik zo ff niets bedenken om te vertellen.
Als je wat wilt weten vraag het maar :) via hier of mail jgvdlinden@live.nl of gmail.com

ik probeer zo regematig mogenlijk uit te lezen enzo.. maar kan niks garanderen.


veel plezier daar en toeidels.
Kom langs als je wilt ;)

Hans

  • 01 Juni 2007 - 07:03

    Roosje:

    klinkt goed broerie!

    have fun,

    x je zus

  • 02 Juni 2007 - 19:08

    Woggie:

    Dude, heb je goed voor mekaar joh ! =D
    nou nog hopen dat het weer mooi BLIJFT!
    hahaha...
    hoe dan ook nog verder veel succes!
    groets...
    * zwaait hiesterisch *

  • 08 Juni 2007 - 09:38

    Anne-liese:

    klinkt super leuk allemaa
    maar word het niet weer eens tijd voor een update tussen al je bezigedrukkigheden door??? :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Belvès

Hans

Nieuwe uitdaging! Italië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 11446

Voorgaande reizen:

28 Maart 2018 - 07 Oktober 2018

Frankrijk 2018

16 April 2017 - 31 Oktober 2017

Italië

12 Mei 2007 - 05 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: