Eerste Doom-dag overleeft! - Reisverslag uit Lido di Pomposa, Italië van Hans Linden - WaarBenJij.nu Eerste Doom-dag overleeft! - Reisverslag uit Lido di Pomposa, Italië van Hans Linden - WaarBenJij.nu

Eerste Doom-dag overleeft!

Door: De Paashaas, ik natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg Hans

05 Juni 2017 | Italië, Lido di Pomposa

Halloooooo luisteraars!!

Zodan, onze vuurdoop overleeft!
We hebben 45 plekkies en die zijn nu allemaal gevuld :D
In minder dan 2 uur hebben we mooi even 43 aankomsten weggewerkt!!!
Go Team Vigna sul Mar :D :D

Was even schrikken bij aankomst bij de receptie, zoveel mensen die al (uren) zaten te wachten tot we ze in gingen checken... bizar gewoon.
Maar, op 1 klachtje en 1 admin foutje na, ging het gesmeerd :D
We waren 's morgens om 7 uur begonnen zodat wel genoeg tijd zouden hebben en dat was maar goed ook :O
De lunchbreak van 1300 was een geschenk dat we alle 3 hard nodig hadden. Om de drukte een beetje te kunnen handelen had ik de check-in al naar voren geschoven van 4 naar 2 uur. Aangezien de eerste mensen al om half 11 op de site zouden zijn (is heel normaal).. Gelukkig zijn er veel gasten die het systeem kennen en na de check van de site zelf alvast beetje op het strand zijn gaan hangen en int zwembad tot wij klaar waren voor onze check-in.
We hebben nog complimenten gekregen van de site mensen dat we zo georganiseerd waren (blijkbaar) vergeleken met andere jaren. Altijd leuk om te horen natuurlijk (A)

En nu, nu doen we receptie in de ochtend, houden dan Siësta tot de avond receptie en de gastenronde.. en bereiden ons voor op komende zaterdag.. krijgen we een wissel van 24 gasten(!!!!!!) wordt een pittige dag maar ik ben er zeker van dat het helemaal goed gaat komen :D

We proberen een beetje te chillen, 6 weken aan poetsen kost je wel een hoop energie maar het is heerlijk om dan de vruchten van je werk te kunnen plukken door lekker op he strand te liggen (zij het tussen de gasten) en bij te komen.
Het water hier voor de kust is ondertussen lekker warm geworden omdat het vrij ondiep is voor een lang stuk. Je kunt zeker zo'n 20 meter gewoon lopen tot je verder dan je middel onderwater zit. Erg fijn voor de kids natuurlijk. Maar ook voor ons ^^

Verder ist beetje knutselen voor mij, als bezigheid en als verbetering. We hebben ondertussen een tweede hands terras, een dak en deur op de tent, een keuken met bar en pallet banken. Als ik het snoertje van mn camera kan terugvinden maak ik een albumpje aan.

En, heel mooi natuurlijk... geen roamingskosten meer!!!! dus lekker uit eigen bundel werken :D niet meer hoeven te zoeken naar wifi of hotspots... lekker je eigen maken^^

En dat ist wel weer..
de mzl e.d.