Vroegtijdige einde - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hans Linden - WaarBenJij.nu Vroegtijdige einde - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hans Linden - WaarBenJij.nu

Vroegtijdige einde

Door: Jaapie

Blijf op de hoogte en volg Hans

12 Augustus 2017 | Nederland, Arnhem

Zo dan, ineens terug in NL.

Vorige verslagje was nog van een heerlijke vrije dag... daarna kwamen de zware veels te hete dagen...
Pffff... gekkigheid gewoon, een week lang 38-40 graden met 70% vochtigheid... maar wel gewoon door moeten werken.

Maar we hebben het wel netjes voor elkaar gekregen :D
Ondanks de liters en liters aan zweet, was alles netjes op tijd schoon en droog.

Helaas heb ik i.v.b. wat gezondheidsklachten een vroegtijdig einde moeten maken aan mijn tijd in Italië.
Soms gaan dingen zo, doe je weinig aan.

Ik heb het erg naar mn zin gehad en er is toch wel een heeeele grote kans (als het kan) om het nog een keertje te doen in een komend jaar. We zullen zien hoe het voor nu gaat en dan verder plannen :)

Bedankt voor het meelezen en niks zeggen, spreek u beide later!