6-7 - Reisverslag uit Lido di Pomposa, Italië van Hans Linden - WaarBenJij.nu 6-7 - Reisverslag uit Lido di Pomposa, Italië van Hans Linden - WaarBenJij.nu

6-7

Door: Piet die weet het niet

Blijf op de hoogte en volg Hans

06 Juli 2017 | Italië, Lido di Pomposa

Vandaag het bericht dat onze Fabian ons echt gaat verlaten, nu wisten we dit al wel maar we hadden nog geen datum e.d.
Vrijdag de 14e zijn we eind... gaat hij ons helaas verlaten (A) :P
Ben zeer benieuwd wie en hoe z'n vervanging zal zijn :)
We zullen het zien dan wel merken.

Ik heb een boos Italiaans vrouwtje onder mijn gasten.
En met boos bedoel ik ook echt boos, zo erg dat een van de Italiaanse couriers van een andere bedrijf naar ons toe kwam en vertelde dat de taal die de boze dame uitspuwde toch echt niet zo heel erg netjes was.
Helaas spreekt de boze dame maar een paar woorden Engels en ik nog minder Italiaans, dus communicatie is een uitdaging.
Ik ben er wel achter dat ze boos is op mij persoonlijk. Wat een heerlijkheid :D zij wil graag haar vakantie boos zijn op een Nederlander die haar niet eens verstaat xD
Maar goed, zaterdag gaat ze naar huis en ist klaar.

Ik heb Ferrara kunnen bezoeken, de foto's staan straks in het album erbij. Mooie stad, midden in de stad staat een kasteel.
En dan niet een kasteel zoals in NL maar eentje zoals het hoort ;)
Groot en imposant.
Verder een paar mooie musea, cathedral (waarvan de buitenkant helaas in de steigers staat)
Wel jammer is dat de verbinding naar de camping niet geweldig is, waardoor je best weer vroeg moet vertrekken.
Maar goed, de bus is niet duur en we kunnen natuurlijk gewoon nog een keertje gaan ^^

De maand July begon heel rustig, veel plek voor wat onderhouds-klusjes die blijven liggen omdat acco's niet lang genoeg leeg staan maar ondertussen krijg ik meer en meer last minutes erbij en wordt het steeds meer en meer schuiven om te zorgen dat iedereen zo veel mogelijk de wensen vervult krijgt.
Leuke uitdaging maar wel erg vermoeiend. De receptie ziet me elke dag weer aankomen met nieuwe familie gegevens.
Goed voor de omzet, dus klagen mogen ze niet echt.

Volgende week hebben we Kerst :)
Hebben alle touroperators uitgenodigd, en een paar van andere campings in de buurt, gaan een mooi feestje bouwen!

Receptie tijd voor deze morgen is weer voorbij, klaar maken voor het poetsen, hopelijk hebben de mensen het netjes achtergelaten, niet zoals afgelopen zaterdag... dat was niet vies, dat was smerig. Waar je normaal een half uurtje nodig hebt om even te stofzuigen, afwas te checken, dekens vouwen, dat soort dingen. Hadden we er nu 4 die we eigenlijk gewoon helemaal opnieuw hebben moeten poetsen.. En we hadden er 15, dus tijd wijs kwam dat niet echt heel goed uit :/
Maar, we hebben het overleeft, we hebben geen commentaar gekregen van de nieuwe gasten, dus alles is goed gegaan :)

tot de volgende keer, en nogmaals, fotoalbumlink op aanvraag