27e alweer - Reisverslag uit Lido di Pomposa, Italië van Hans Linden - WaarBenJij.nu 27e alweer - Reisverslag uit Lido di Pomposa, Italië van Hans Linden - WaarBenJij.nu

27e alweer

Door: Klaasje de Kangaroo

Blijf op de hoogte en volg Hans

27 Juni 2017 | Italië, Lido di Pomposa

Weer een week of wat verder...
Eigenlijk gaat het best hard :O
We merken dat we net een maandje geleden blij waren met een paar gasten en nu zijn we blij als we een keertje maar 3 cleans p.p. hebben op een dag.
Nog 1 hele drukken zaterdag (a.s.) en daarna wordt het allemaal wat meer uitgespreid over de dagen. Gelukkig maar. Met 35 graden en hoge vochtigheid in de volle zon binnen paar uur nog even 7 acco's schoonmaken voor de gasten er zijn. En ze zijn er doorgaans al om 10 uur ofzo, met de vraag of ze al kunnen in-checken... nou, nee, de mensen zijn nog niet eens weg... gaat um nie worden...
Mafkezen zal ik ze noemen :P
Maar goed, hoort erbij denken we dan maar.

Onze eerste echte klacht gehad deze week. Mensen waren niet tevreden over de camping, plekken te klein, honden poep overal en de animatie duurde tot te laat (2300).
Ze hadden zelf al even gekeken naar een andere camping (scheelde ons weer) en we hebben ze nog dezelfde dag kunnen overboeken. Achteraf nog berichtje gehad dat ze zeeer tevreden waren :)
Goed voor onze ego dus ^^

Verder ist erg erg erg warm en klam.. en dat klamme is wat het sloopt. Warmte is te overleven maar dat klamme vochtige blugh...
Maar goed, schijnt binnen over te gaan, of iig minder te worden.

Dus jah, we sullen sien :)
Vrijdag maar es kieken ofk naar Ferrara kan komen, beetje toerist spelen.

sow... de mzl