Week 20 - Reisverslag uit Lido di Pomposa, Italië van Hans Linden - WaarBenJij.nu Week 20 - Reisverslag uit Lido di Pomposa, Italië van Hans Linden - WaarBenJij.nu

Week 20

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Hans

21 Mei 2017 | Italië, Lido di Pomposa

2 dagen regen... Best demotiverend kan ik je zeggen. Gelukkig kwam daarna de zon naar voren en maakte alles weer beter ^^

Vrijdag had ik een vrije dag en ben ik eens een stukje gaan wandelen over het strand. Na zo'n 8 kilometer aan vrijwel leeg strand (nog wel) kwam ik uit bij rotsen en kon ik niet meer verder, landinwaards getrokken en op gevoel een beetje, richting Lido di Nazione gelopen. Zoveel is nog dicht, zoveel staat leeg... Ik denk dat ik een verlaten zwembad oid heb gevonden. Ander keertje wat dichterbij bekijken.

We hebben ondertussen alweer 6 families in onze acco's, dat maakt het een stuk leuker. Gezellig (proberen) een praatje te maken :) Beetje info opdoen over de omgeving, maar vooral, geen mega schoonmaakklusen meer!! Alles wat nog over is zijn de tenten en daarvan is alles al afgewassen en de bedden al voorzien van linnengoed, alleen nog alles op zn plek, stofzuiger erdoorheen en klaar voor bezoek!

De omgeving hier staat bekent om de grote hoeveelheid muggen. Ik weet er alles van, wordt helemaal aan stukken geprikt :/
Heb wel Autan (soort deet) maar vind het niks om mezelf te badderen in die zooi. Zou alleen nog wel iets willen tegen de jeuk... Mijn oekraiense collega heeft nog geen een prikje tot nu toe... Muggen zijn erg kieskeurig... En ik ben gewoon te lekker (a)
Onze eigen acco is ook steeds meer een thuis plek aan het worden, we hebben en deur (omdat het kan) en paar banken gemaakt, de keuken wordt ook steeds logischer en buiten komt er nog een stukje terras als ik zin heb om te knutselen, vandaag wel mn hangmat opgehangen ^^ lekker beetje siesta houden :D
Beetje bij beetje komt er meer en meer de tent ( ha ha ) en vinden we samen een goede werkingen en werkverdeling, ook omdat er steeds minder zware klussen zijn scheelt dat behoorlijk in de gemoederern van de troepen :)

Wie weet, doen we het volgend jaar lekker nog een keertje (maar dan wel ergens met minder muggen)

Dat was um weer voor nu, heb je nog tips voor bezoekjes ofzo, geef n gil hieronder, wil je op bezoek komen, kan natuurlijk ook :)
Je bent dan wel verplicht om appie pindakaas mee te nemen, mix- hagelslag, lidl stroopwafels en jonge kaas ;)
Dan regel ik wel een slaapplekje ^^

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Nieuwe uitdaging! Italië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 11414

Voorgaande reizen:

28 Maart 2018 - 07 Oktober 2018

Frankrijk 2018

16 April 2017 - 31 Oktober 2017

Italië

12 Mei 2007 - 05 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: