Update Mei/Juni - Reisverslag uit Marseillan, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu Update Mei/Juni - Reisverslag uit Marseillan, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu

Update Mei/Juni

Blijf op de hoogte en volg Hans

09 Juni 2018 | Frankrijk, Marseillan

Hoi mensjes,

Het mocht weer even duren maar hier zijn we dan weer.

Afgelopen 2 weken zijn eigenlijk sneller voorbij gegaan dan je soms door hebt.

Met dank aan leuke gasten natuurlijk (A)

We hebben onszelf lekker als toerist bezig gehouden op onze vrije dagen. Agde, Bezier Adventure Parc, St-Guilhem Les Monts, de grotten van Clamouse.. lekker beetje genieten van de omgeving :)

Het klimpark was een leuke uitdaging, ik heb lang geleden een tikkie schade opgelopen aan mn onderrug en dat wil soms nog wel eens vervelend zijn maar met pijnstillers en stug volhouden hebben we er een leuke dag van gemaakt ^^

St-Guilhem Les Monts en de grotten van Clamouse liggen vlakbij elkaar.

De grotten zijn prachtig om doorheen te lopen, compleet met meertalige tour. Er is ook een klauter versie van de tour. Die willen we ook nog een keertje doen, lijkt me best tof :D

Je bent met de tour zo een uur verder. In de grote hal is een muziek en licht show ontworpen voor die hal van 3 minuutjes.. heel erg tof!

St-Guilhem is een klein dorpje paar km verderop. Half in de bergen met authentic uitstraling. Daar net boven en te zien vanuit het dorpje ligt de Chateau de Verdun. Het restant van een chateau uit de 12e eeuw is via een zeer smal en soms moeilijk te volgen paadje te vinden. Je klimt zonder dat je het door hebt een goede 150 mtr omhoog. Het uitzicht is prachtig, zeker de klim waard.

En het feit dat er een kasteeltje stond op zo'n afgelegen plek, hoe ze alles naar boven hebben gekregen... mindbogglingly.

En dan huishoudelijk, aangezien het warm begint te worden en we geen afdak kregen voor bij onze leef-mobile, heb ik er zelf maar eentje gemaakt :)

Hij is beter geworden dan ik had gedacht en ik ben er erg blij mee :)

Lekker buiten zitten zonder weg te branden. En de mobile zelf blijft ook koeler doordat de zon niet meer vol op de lange kant staat :)

Al met al een goede verbetering, nu hopen dat hij de af en toe pittige regenbuien hier gaat overleven (A)

En was het wel weer een beetje, er staan een paar plaatjes hieronder, de rest is via het gedeelde album te zien, duurt te lang om alles hier te uploaden :P

Groetjes.