12e mei - Reisverslag uit Marseillan, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu 12e mei - Reisverslag uit Marseillan, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu

12e mei

Blijf op de hoogte en volg Hans

12 Mei 2018 | Frankrijk, Marseillan

Hoi mensen,

Het heeft even mogen duren maar ik leef nog steeds.

Laatste weken waren ff lekker chaotisch, hard werken zodat alles optijd klaar was voor de eerste gasten!

Ik ben blij dat ik een nieuwe collega erbij heb die hart voor de zaak heeft en door kan werken :)

De eerste families zijn ondertussen gekomen en gegaan, we hebben nu even soort van rust voordat Pinksteren losbarst en de Duitsers hun invasie beginnen :P

Gaat gezellig worden! Op 2 acco's na zitten we helemaal vol, wordt leuke uitdaging met parkeren vooral *-)

Verder doen we als het lukt een beetje toeristje spelen, omgeving verkennen, fimpje kijken en beetje chillen in de papegaaien bar om de hoek, goeie cocktails voor weinig ^^

Leuk personeel ook, leuke sfeer, en we hoeven niet af te wassen!

Vandaag is het weer wat minder, fris en grijzig, afgelopen tijden was het wel beter, lekker volle zon, 2 nachtjes regen maar in de ochtend veelal weer droog, maakt voor blije gasten en dat maakt weer voor blije couriers ;)

Mensen zijn blij met ons, we hebben al een fles wijn gekregen, een tafel vol boodschappen die niet meer in de auto paste maar de beste en meeste gewenste zijn de schone acco's die mensen achterlaten. Scheelt ons een hoop werk (A)

Gisteren nog wel even geschrokken, een van onze gasten, oudere dame is naar het ziekenhuis gebracht door een ambulance en moet nog even daar verblijven. Er jammer als dat tijdens je vakantie gebeurd natuurlijk!

Ennnn... dat is het eigenlijk wel een beetje weer, tis hoop herhaling, mensen komen en gaan, wij maken schoon en verwelkomen hen en zwaaien ze daarna weer uit.

Tot nu toe allemaal zonder echte problemen :D

Groetjes enzo