Entry nummero Uno - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hans Linden - WaarBenJij.nu Entry nummero Uno - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hans Linden - WaarBenJij.nu

Entry nummero Uno

Door: Ikke, wie anders?

Blijf op de hoogte en volg Hans

25 Maart 2018 | Nederland, Arnhem

Aanstaande dinsdag is het dan zover :)

Mijn zwager brengt mij met de auto naar t zuiden van Frankrijk.
2 dagen heen, hopen dat we het overleven (A).

Helemaal naar: nl.lesmediterranees.com/camping-beach-club-nouvelle-floride-marseillan-plage
dus

Ik heb er iig zin in, lekker in de zon aan het werk, de winter kilotjes eraf zweten, beetje de omgeving verkennen, nieuwe mensen leren kennen. Wie weet steek ik nog een beetje Frans op. Vorig jaar in Italië niet heel erg gelukt met het Italiaans maar het kan altijd nog.

Ik ga voor het volle seizoen, en dit keer geen onderbreking! vind ik tenminste, we zullen zien wat ons gebracht wordt.

Als je het leuk vind, er komt een foto album, ik kan je de link sturen.
Ben je in de buurt, laat het even weten, doen we kopje thee ;)

Fijne zomer iig en tot laters