Day 136 - Reisverslag uit Marseillan, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu Day 136 - Reisverslag uit Marseillan, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu

Day 136

Blijf op de hoogte en volg Hans

11 Augustus 2018 | Frankrijk, Marseillan

Hoi luitjes,

136 dagen zit ik hier al weer.. bizar idee eigenlijk wel.

Afgelopen was het hier gewoon veels te warm ook maar iets te doen, maar jah, we moeten gewoon doorwerken helaas.

Normaal is het gemiddelde hier een lekkere 29 graden, uitschietertjes naar 32 hier en daar.

Nu was het gemiddelde 36 met uitschieters over de 40 heen. Stil zitten en zweten dus.

Maar nu is het lekker koel geworden, 28 graden is warm maar niet zo dom warm als 38 :P nu kun je je nog beetje bewegen.

Verder, niks eigenlijk, doordat het zo warm was heb ik weinig gedaan naast het werken :o

Keertje stukje fietsen naar Bezier en de trein terug.

Maar nu het weer wat beter aant worden is ga ik wat meer rond neuzen denk ik, lekker toeristje spelen :)

Iemand nog tips?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Nieuwe uitdaging! Italië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 11429

Voorgaande reizen:

28 Maart 2018 - 07 Oktober 2018

Frankrijk 2018

16 April 2017 - 31 Oktober 2017

Italië

12 Mei 2007 - 05 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: