Eerste impressies en ervaringen - Reisverslag uit Lido di Pomposa, Italië van Hans Linden - WaarBenJij.nu Eerste impressies en ervaringen - Reisverslag uit Lido di Pomposa, Italië van Hans Linden - WaarBenJij.nu

Eerste impressies en ervaringen

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

22 April 2017 | Italië, Lido di Pomposa

Zo dan, we zijn aangekomen in Italië :)

Een korte vlucht die zo voorbij was, ik zat mooi vooraan naast het raam, mooi naar de Alpen kunnen kijken.
Bij aankomst was ik blij te zien dat de koffer de reis ook had overleeft:)
Al dat ducktape heeft toch geholpen :D

Na een goede 3 uur op de luchthaven van Bologna rond te hebben gehangen toch nog richter de camping kunnen komen.
Iets met vertraging van de persoon die ons op kwam halen ofzo, geen idee.
Heb gezellig met mn Oekraiense collega Kostiantyn (welke een zus heeft die in Den Bosch studeert (of studeerde). Geinig om dan wat nederlandse woorden te horen :)

We hebben daarna onze andere collega opgehaald van het treinstation waar hij alweer 4 uur zat te wachten :P
Fabian is ook gelijk de jongste van het groepje, 19 Duitse jaren jong.

Al met al een mooi groepje, spreken onderling voornamelijk Engels vooralsnog maar proberen wel elkaars talen hier en daar op te pikken :)

We kunnen de gasten in ieder geval in 5 verschillende talen welkom heten :D

Onze eerste dag was een lange dus gelijk ook. Met als gevolg dat onze eerste maaltijd bij de Mac was, we waren te laat voor de supermarkt.
Daarna door naar onze eigen camping, Vigna Sul Mar, aan de Adriatische Kust.
Mooie omgeving, veel schaduw en groen, en echt letterlijk aan het strand. natuurlijk hebben we al door het water gelopen ^^

Gisteren was een beetje wennen en kijken hoe en wat, opzoek naar de accommodaties en beetje de camping verkennen. Vandaag hebben we een overzichtje gemaakt met alle gebreken en missende voorwerpen.

Morgen hebben we vrij, aangezien we nog geen gasten hebben hebben we gezamenlijk de zondag vrij en maandag gaan we beginnen met het echter werk, de montage schoonmaak.
Sommige mobile homes zien er echt niet uit na een winter gestalt te zijn geweest. Brrrrr... gaat nog een beste klus worden. Gelukkig is er ook goed nieuws, we hebben 6 splinternieuwe mobiles, die hebben alleen wat stof hier en daar, alles zit nog in het plastic :D

Internet is voorlopig nog even schaars, we hebben een tablet van het werk waarop we de boekingen en berichten binnen krijgen en eventuele boekingen ter plaatsen kunnen maken, deze gebruiken we dan om even dit soort berichten te plaatsen.
Maandag ga ik bij de receptie hier langs om te kijken hoe en wat ik kan regelen voor iets beters/anders.

Nog een bijkomend voordeel van geen gasten, we kunnen zelf lekker in de mobile's verblijven, stukken beter dan in een tent :P
Oppassen dat we niet gaan wennen aan de luxe ;)

Dat is eigenlijk wel een beetje hoe het er nu voor staat wel...

duss.... de mzl

• 23 April 2017 - 08:56

Iznogoedh:

Hoi Scherm,

Leuk verslag, de band of brothers gaan je belevenissen volgen.
    Ik heb je link in een gilde bericht verwerkt.

Groetje, en veel plezier,
    Iznogoedh

• 26 April 2017 - 15:15

Bart:

Beste Hans,
    Het gaat dus allemaal redelijk goed. Je hebt een paar uitdagingen, daar houdt je van.
    Hier is het koud, dus daarblijven en genieten.
    Pappa