Eerste verslagje - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hans Linden - WaarBenJij.nu Eerste verslagje - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hans Linden - WaarBenJij.nu

Eerste verslagje

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Hans

28 Maart 2017 | Nederland, Arnhem

Hoi allemaal, het is alweer even geleden maar ik leef nog steeds en ik doe nog steeds wel es rare dingen.
Zo ook nu weer.
Ik ga voor iig 6 maanden naar Italië!

https://goo.gl/maps/RVKnwGKnhD52
Daar zal ik te vinden zijn tot oktober van dit jaar.

Het is allemaal een beetje op korte termijn (ben ik ook goed in) ik vertrek over 3 weken al!

Afgelopen jaren heb ik de neiging al vaker gehad zoiets te doen, zelfs nog even met z'n tweeën tot dat ook stuk liep.
Nu heb ik opnieuw de kans en de mogelijkheid en ik zeg... waarom niet?

Precies... waarom niet?
Dus, ik ga dit keer als teamleider aan de slag. Wat inhoudt dat ik nog steeds net zo hard moet werken maar er nu ook nog wat administratief werk bij krijg ;)
Ik heb er helemaal zin in!!!

Vind je het leuk om op de hoogte te blijven, dan is er de mogelijkheid om aan de mailing mee te doen, vind je het niks, dan niet. De keuze is aan u, mij heb je er niet mee :)

Mocht iemand nog ideeën hebben voor een bezoekplek (los van Venetië) hoor ik het ook graag!

Andere tip en trucks zijn ook altijd welkom, ik lees het wel als je wat bedenkt!


Tot de volgende keer alvast, en anders niet.

Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Nieuwe uitdaging! Italië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 11394

Voorgaande reizen:

28 Maart 2018 - 07 Oktober 2018

Frankrijk 2018

16 April 2017 - 31 Oktober 2017

Italië

12 Mei 2007 - 05 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: