Eerste verslagje - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hans Linden - WaarBenJij.nu Eerste verslagje - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hans Linden - WaarBenJij.nu

Eerste verslagje

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Hans

28 Maart 2017 | Nederland, Arnhem

Hoi allemaal, het is alweer even geleden maar ik leef nog steeds en ik doe nog steeds wel es rare dingen.
Zo ook nu weer.
Ik ga voor iig 6 maanden naar Italië!

Daar zal ik te vinden zijn tot oktober van dit jaar.

Het is allemaal een beetje op korte termijn (ben ik ook goed in) ik vertrek over 3 weken al!

Afgelopen jaren heb ik de neiging al vaker gehad zoiets te doen, zelfs nog even met z'n tweeën tot dat ook stuk liep.
Nu heb ik opnieuw de kans en de mogelijkheid en ik zeg... waarom niet?

Precies... waarom niet?
Dus, ik ga dit keer als teamleider aan de slag. Wat inhoudt dat ik nog steeds net zo hard moet werken maar er nu ook nog wat administratief werk bij krijg ;)
Ik heb er helemaal zin in!!!

Vind je het leuk om op de hoogte te blijven, dan is er de mogelijkheid om aan de mailing mee te doen, vind je het niks, dan niet. De keuze is aan u, mij heb je er niet mee :)

Mocht iemand nog ideeën hebben voor een bezoekplek (los van Venetië) hoor ik het ook graag!

Andere tip en trucks zijn ook altijd welkom, ik lees het wel als je wat bedenkt!

Tot de volgende keer alvast, en anders niet.

Hans