Dag -2 - Reisverslag uit Agde, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu Dag -2 - Reisverslag uit Agde, Frankrijk van Hans Linden - WaarBenJij.nu

Dag -2

Blijf op de hoogte en volg Hans

28 Maart 2018 | Frankrijk, Agde

Zo dan, gearriveerd, na veel veel veel regen (vanaf België tot Dijon) was het gewoon heerlijk 20 graden hier met volle zon :D

Morgen wordt het weer minder hoor ik, maar goed, is een goeie start!

De heenreis medemeegemaakt door zwaagmans Ronald en hond Tommie. Gezellig op tour.

Dinsdag rond 10 uur vertrokken vanuit Arnhem, via Nijmegen (boutje ophalen) en de Vrijbuiter te Roermond (gaspitje en pannetjes voor Ronald) door België, via Luxemburg Frankrijk in. Pisweer en druk.. was geen goed begin maar gelukkig deed de muziek het goed en we hadden een goed doel voor ogen.

Eventjes boven Dijon een camping gevonden die al open was (leuke uitdaging btw) en daar hebben we de tent opgezet en een heerlijk maal van broodje knakworst verwerkt, er was ook soep maar de energie was erg laag, net als de temperatuur, dus die hebben we overgeslagen en om 2100 vielen de luikjes langzaam dicht.

Een iet wat gebroken nacht, wegens het weer en een lek luchtbed maar ook dat hebben we overleeft.

Vandaag dan lekker vaart er achter gezet, tolwegen gepakt, lekker door tuffen, je ziet wat minder moois, maar de wegen zijn saai en lang en recht en (doorgaans) goed onderhouden. En dat kan zomaar anderhalf uur schelen.

We waren mooi bij tijds op de camping van bestemming aangekomen, kennis gemaakt met Koen, de RA en de Onderhoudts man (naam is me even ontschoten, iets met een J weet ik nog... )

Op het nippertje nog bij de super wat te eten gehaald en een bammetjes voor morgen. Waterkoker even ontkalkt en met een lekker koppie thee zit ik nu even dit te typen. Het is een genot om te vernemen dat de staat van de mobiles hier erg netjes is, Complimenten voor onze voorganger van vorig jaar, het is fijn om niet in een puinhoop terecht te komen.

Strand is vlakbij, al heeft er wat onstuimig weer een beetje een troepje gemaakt, ik hoop dat ze dat bij tijds fixen voor de toeristen binnenstromen. We hebben er even overheen gewandeld, foto's gestuurd naar het thuisfront.

Zwaagmans heeft zn billen zelfs al in de zee gehad, Tommie alleen z'n pootjes, die vond het denk ik te koud (net als ik overigens).

En nu ga ik lekker een tukkie doen.

Tot de volgende keer maar weer.


  • 01 April 2018 - 23:53

    Mario:

    Lees dat alles lekker verlopen is, nu even er tegenaan en zorgen dat de gasten straks een gespreid bedje krijgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Nieuwe uitdaging! Italië!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 11389

Voorgaande reizen:

28 Maart 2018 - 07 Oktober 2018

Frankrijk 2018

16 April 2017 - 31 Oktober 2017

Italië

12 Mei 2007 - 05 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: