21 - Reisverslag uit Lido di Pomposa, Italië van Hans Linden - WaarBenJij.nu 21 - Reisverslag uit Lido di Pomposa, Italië van Hans Linden - WaarBenJij.nu

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Hans

29 Mei 2017 | Italië, Lido di Pomposa

Zo dan, het weer wordt steeds (relatief) beter, alsin tegen de 30 graden uit de zon.
Lekker voor de vakantieganger, minder voor de harde werkers ;)
Vanmiddag de laatste mobilehome schoongemaakt, nu rest er nog maar 1 tent en dan is alles eindleijk helemaal schoon!
De gasten hebben het naar hun zin, hier en daar wat onderhouds dingetjes, opstartproblemen zo gezegt.

Ook mn eerste tijgermug gezien... Holycrap die zijn groot :o
Ga mn best doen niet ook door die gestoken te worden, mn andere 68 muggenbulten vind ik wel voldoende :p

Fijne van het bijna klaar zijn met de grote schoonmaakdingen is dat wel meer tijd hebben voor chillen, af en toe een duk int zwembad nemen, beetje in mn hangmat hangen, beetje netflixen, af en toe een fietstochtje als het niet al te warm is.
Hopelijk heb ik straks te tijd om dagje venetie te doen, en naar san marino e.d. Anders moet dat allemaal wachten tot na het seizoen, ook niet erg maar leuker als het nu al beetje kan :)

Als iemand nog tips heeft, hoor ze graag, vooral voor goedkope overnachtingen.

Mijn 2 collegas zijn overigens een geschenk uit duizenden. De ene duits de ander oekraiens maar spreekt vloeiend pools, en, gezien de grote influx van polen hier, erg fijn!

Ik ga eens kijken of ik wat foto's kan uploaden en delen, voor het beeld hoe het hier is.

Tot laters voor nu

Ciaociao